Търговска банка Д АД се стреми да осигури на своите клиенти най-високо качество на обслужването. Вашата удовлетвореност от ползваните продукти и услуги на Търговска банка Д АД е наш основен приоритет и затова, когато срещате трудности, имате въпроси или искате да подадете възражение или жалба, можете да ги споделите с нас.

Как да подам запитване, възражение или жалба?

Ако искате да направите запитване или да подадете възражение или жалба, можете да го направите писмено, в свободен текст или ползвайки Формуляр на потребителя, който е на Ваше разположение във всеки офис на банката или тук, след което можете да го подадете по един от следните начини :

  • Във всеки офис на Банката;
  • По електронна поща на мейл адрес: dbank@dbank.bg
  • На адрес в Централно управление на Банката:

Търговска банка Д АД
София 1606, бул. „Генерал Тотлебен” 8

За колко време ще получа отговор?

При жалба във връзка с предоставяне на платежни услуги ще получите отговор до 15 работни дни от получаването ѝ в банката. При необходимост, ако Банката не може да отговори на жалбата в указания срок, то ще получите информация относно причините за забавянето и срока в който ще получите решение по жалбата, който не може да надвишава 35 работни дни от получаване на жалбата.

Как ще получа отговора?

Официален отговор от страна на Банката ще получите по начина, по който сте изпратили съответното запитване, възражение или жалба. В случай че предпочитате друг начин на уведомяване, молим да го упоменете предварително, при подаване на жалбата.

Ако нашето становище не Ви удовлетворява?

Когато запитването, жалбата или възражението е свързано с кредити на физически лица, разполагате с допълнителна възможност за алтернативно разрешаване на спорове, като можете да сезирате Секторната помирителна комисия, разглеждаща спорове в областта на финансови услуги, към Комисията за защита на потребителите. Търговска банка Д АД също ще участва в помирителното производство.

Ако възражението, съответно жалбата, са свързани с ползвани платежни услуги и платежни системи в банката, можете да отнесете запитването си и към Помирителната комисия за платежни спорове към Комисията за защита на потребителите.