D Mobile - управлявай лесно и удобно своите банкови сметки
Банкиране с активни права – възможност за извършване на безкасови плащания в български лева и чуждестранна валута в страната и чужбина, комунални плащания, покупко-продажба на валута от и по сметка, управление на банкови карти, издадени от банката;
Банкиране с пасивни права – справочна информация за регистрираните сметки, информация за офиси и банкомати на банката
Кой има възможност да инсталира приложението - всички клиенти, които към 27.11.2022 г. имат права за услугата Д Банк Онлайн, могат да използват D Mobile без да е необходимо да посещават офис на Д банк. Необходимо е единствено да инсталират приложението през App Store или Google Play. След 27.11.2022 г., новорегистрираните потребители на услугата Д Банк Онлайн е необходимо да посетят офис на банката и да заявят своето желание да използват мобилното приложение D Mobile
Минимални технически изисквания за ползване на услугата D Mobile - D Mobile е мобилно приложение, което е достъпно за операционна система Android в Google Play и iOS в App Store. Банката поставя минимални технически изисквания за ползване на услугата, както следва:
- мобилно устройство с операционна система iOS 12 или по-висока, достъп до интернет и наличие на интернет връзка
- мобилно устройство с операционна система Android 6 или по-висока, достъп до интернет и наличие на интернет връзка
Вграден D Token - D Token (софтуерен токен) е средство за автентикация при вход в Д Банк Онлайн и D Mobile, което дава възможност за потвърждаване на трансакции и заявки в системите за отдалечено банкиране. Потребителите, избрали метод за автентикация D Token, имат възможност да използват вграден (интегриран) софтуерен токън в мобилното приложение D Mobile.